تبدیل تصاویر دیجیتال بـه وکتور نقاشی

در این مطلب شاهد اکشن فوق العاده تبدیل تصاویر دیجیتال بـه وکتور نقاشی مـی باشید. آموزش تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال توسط این اکشن خیلی راحت ، آموزش تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال فقط با چند کلیک مـی توانید تصاویر خود را بـه نقاشی تبدیل کنید. آموزش تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال بعد برای این منظور فایل فشرده را از قسمت دریـافت فایل همـین صفحه دانلود کنید. بعد از خارج فایل از حالت فشرده ، پوشـه File را باز کرده و فایل اکشن موجود درون این پوشـه را درون فتوشاپ نصب کنید. اگر با نصب اکشن درون فتوشاپ مشکل دارید این آموزش را مطالعه کنید. بعد از نصب اکشن ، اگر پنل اکشن ها درون فتوشاپ شما باز نیست از منوی Window سپس گزینـه Actions آن را فعال کنید. حال تصویر مورد نظر خود را درون فتوشاپ باز کرده سپس از پنل اکشن ها پوشـه Action را پیدا کرده (اکشنی کـه نصب کرده اید) سپس گزینـه Play از زیرمجموعه همـین اکشن را انتخاب کنید درون نـهایت بر روی آیکون Play درون پایین پنجره اکشن ها کلیک کنید که تا اکشن شروع بـه کار کند مانند تصویر زیر…

خب کار تمام هست منتظر بمانید که تا کار اکشن تمام شود. بعد از پایـان کار تصویر شما بـه صورت نقاشی آماده مـی شود کـه باید آن را ذخیره کنید.

پیش نمایش نمونـه ای از تصاویر ایجاد شده توسط این اکشن را درون زیر مشاهده مـی کنید. نسخه اصلی تصاویری کـه مشاهده مـی کنید درون فایل فشرده موجود هست که مـی توانید از آن ها جهت تمرین استفاده کنید.

چند نکته

نکته اول : درون طی کار اکشن چند پنجره باز مـی شود کـه بسته بـه نوع تصویر شما (مـیزان روشنایی) تنظیمات هر پنجره را انجام داده سپس بر روی OK کلیک کنید.

نکته دوم : همچنین درون طی اجرای اکشن از شما خواسته مـی شود که تا فایل خود را با پسوند AI ذخیره کنید بعد ، بعد از رسیدن بـه این مرحله مسیر فایل را مشخص کرده سپس بر روی Save کلیک کنید.

نکته سوم : به منظور اجرای بهتر اکشن بهتر هست از تصاویری استفاده کنید کـه سایز و ابعاد آن ها بین 1500-2800 پیکسل و رزولوشن آن ها نیز بین 72-300 DPI باشد.

ویژگی ها :

  • فرمت فایل ATN
  • قابل اجرا درون فتوشاپ
  • استفاده آسان و راحت
  • به همراه فایل های JPG جهت تمرین و فایل TXT راهنما بـه زبان انگلیسی
: آموزش تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال




[آموزش تبدیل تصاویر دیجیتال بـه وکتور نقاشی درون فتوشاپ بـه کمک ... آموزش تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 01:37:00 +0000